agenda links gastenboek facebook
youtube contact/email

Truckstar Festival 2015

Het 35ste Truckstar Festival 2015, dit weekend 25 & 26 juli in Assen, met zo’n 2.200 vrachtwagens en veel bezoekers wordt weer het allerleukste transportfeest van dit weekend. Op zaterdag en zondag is er op het rechte eind van het TT Circuit de hele dag show en spektakel, zoals de racetrucks en de chauffeurspelen. En er komt weer een bijzondere hoofdact.
De racetruck dichtbij bekijken? Dat kan! Ook de Nederlandse truckracers zijn er weer bij en komen in actie met de spectaculaire go & stop wedstrijden, de achtervolgingsrondes en Racetrucks Drag & Start-explosion.

Truckstar Festival informatie

Paasraces waren top!

Het team heeft genoten, na de problemen met een turboslang die er steeds maar af schoot, wist het team dit probleem te tackelen. Zo kon Wim in de derde race zonder incidenten de eindstreep behalen. Op dit moment betekent dit een negende plek in de ranglijst.

Een impressie van de frisse maar mooie paasraces kun je nu bekijken in het fotoalbum
Paasraces 2015
Op circuit Zandvoort tijdens de paasraces

PAASRACES 2015 - 4 april

Frisse dag op Zandvoort, maar de weersvoorspellingen zijn beter voor 2de paasdag! Volle rondes op het circuit zorgen voor een leuke wedstrijd. Team Twente heeft wat pech met de turboslang, maar daar wordt vandaag hard aan gewerkt, zodat maandag er weer volop geracet kan worden. Kom kijken!
Desiree en Jessica Groteboer op de racetruck

PAASRACES 2015

4 t/m 6 April staan we op de paddock van Circuitpark Zandvoort. Dan gaan we laten zien waar we zo hard aangewerkt hebben. Werp eens een blik onder de motorkap (niet letterlijk, alstublieft).

Geniet van de de vele pk’s dit weekend! Met meerdere raceklasses en .... de imposante truckraces!
Onder de motorkap